sliter med fusking
-
kristofferbk
- Fersk
sliter med fusking
har jolly moto alu, 34 flattslide gasser, polini 154cc.rave 1. kutta cdi og powerfilter. akk satt på polinien så driver og justerer
den hakker som søren når jeg drar på gassen , på lavt turtall går den fint men med en gang jeg drar på litt hakker den sykt. har 175 dyse på. burde jeg prøve større dyse?løfte nåla eller hva syntes dere:)?
Re: sliter med fusking
jeg ville ha prøvd en større dyse først 
edit: viewtopic.php?f=13&t=30&hilit=dyseguide her er trim guiden les litt mer der du, tror jeg hadde feil

edit: viewtopic.php?f=13&t=30&hilit=dyseguide her er trim guiden les litt mer der du, tror jeg hadde feil
min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
Ville sakt litt for stor dyse. prøv 160 å sjå 

Aprilia RS 125 BLACK FP 07
34mm gasser (Flat Slide), 34mm innsug (V-Force 3) , jolly moto CORSA, powerfilter K"N APRILIA, R-cdi, rave 1, ITALKIT 140cc
34mm gasser (Flat Slide), 34mm innsug (V-Force 3) , jolly moto CORSA, powerfilter K"N APRILIA, R-cdi, rave 1, ITALKIT 140cc
-
kristofferbk
- Fersk
dere ser det stikk motsatte av hverandre så får bare prøve da haha
som du ser så skrev jeg i editen at jeg hadde feil etter jeg leste trimguiden, prøv som dantax sier først du 

min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
- eiriklygre
- Silver
- Sted: Ein time fra Bergen , (Lygra)
- Kontakt:
Har samme problemet dessverre, men eg skal prøve 145-150-155 dyse så skal eg se om det funker, men eg kjører 160 dyse no å har samme trim som deg.
Å den bobler litt på halv gass, men full gass da går den rent å fint
. SÅ ville prøvd 155 dyse viss eg var deg å se ka som skjer. Å så eventuelt godt ned til 153 etter på, men HUSK å se på PLUGGEN ofte.
Å se ka farge det er på TENNPLUGGEN.
Å den bobler litt på halv gass, men full gass da går den rent å fint
Å se ka farge det er på TENNPLUGGEN.
Gliset mitt: viewtopic.php?f=26&t=10668
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
Honda cr 85 2004
Aprilia RS 125 07 Spain edtion
Delortho VHST 34, Arrow effekanlegg,Luft filter sperra tatt, rave 1, 140 dyse.
altså, det er to måter å finne ut hvilken dyse du skal ha. Henger den på turtallet eller hakker, kan det indikere at det er for liten dyse. Sjekk pluggen for å få et bildet av hva det kan være. Dersom den er tung, og fjusker og dør litt lett av gasspådrag, har du for stor dyse.
En annen ting er at når du har for liten dyse, er at den vil dra altfor lett på turtallet, det blir ikke noe naturlig kurve.
Men sjekk pluggen, mye lettere, og en annen indikator kan være om det ryker en del fra potta.
I aller værste tilfelle kan det være forårsaket av gåen bunnpakning, altså at du har frostvæske i sylinderen. Følg med på farge på eksos.
En annen ting er at når du har for liten dyse, er at den vil dra altfor lett på turtallet, det blir ikke noe naturlig kurve.
Men sjekk pluggen, mye lettere, og en annen indikator kan være om det ryker en del fra potta.
I aller værste tilfelle kan det være forårsaket av gåen bunnpakning, altså at du har frostvæske i sylinderen. Følg med på farge på eksos.
X:
Har du starta den og varma den opp, kjørt den ? vist ikkje så vil det ligge endel "gammal" eksos i svana som er normalt til du har drad den ut eit par ganga
dys først ned til 160 å sjå korleis den blir då
den skal kunne gå fint med 175 og, handler berre å stille inn gasser riktig så går det. men med 160 blei det beidre 
150-155 virker lite
hatt polini
dys først ned til 160 å sjå korleis den blir då
den skal kunne gå fint med 175 og, handler berre å stille inn gasser riktig så går det. men med 160 blei det beidre 
150-155 virker lite
hatt polini
Aprilia RS 125 BLACK FP 07