Har spurt før men ikke fått noe svar. Har en Aprilia RS 2007 som var ganske mye trimmet. Den ble satt på verksted å gjort original, men har et par problemer. Når den har stått noen timer, spesielt over natten er den veldig tungstarta. Så fort den er starta en gang er det ikke noe problem å slå den av og starte den på nytt, da starter den med en gang. De mangla noe til choken så de satt på en midlertidig hendel på styret som skulle fungere som choke, så tror ikke det er noe problemer med den. Men jeg er usikker på om verkstedet bytta fra 10er til 8er plugg, kan dette være problemet? Irriterende å bruke så lang tid på å starte den på morgenen eller når den har stått noen timer. Den er verre nå enn når jeg fikk den. Når den var trimma startet den alltid på første trykk på starteren, men nå må jeg også gi litt gass for å få den igang, er det normalt? Isåfall, hvorfor måtte jeg ikke det når den var trimma? Speedometeret mitt er gåent. Vet at jeg antageligvis må skifte speedosensor. Har prøvd å søke, men finner ikke ut hvor den er og hvordan jeg skifter denne. Kan noen forklarer meg det?

Nærlyset mitt har gått. Ser ut som det er sprengt/knukket, hva kan ha skjedd? Skal poste bilde av dette nåt jeg kommer hjem så det blir lettere og forstå:)
Det kommer en litt rar uling fra motoren når jeg gir på. Men sykkelen går helt fint. Kan dette bare være luft? Det skjer ikke når den står i fri eller når jeg bare ruser den.
Takk for svar på forhånd:)

Da eg opna opp sto den sånn å har aldri vært gjort noke med så.