Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
jeg bare leste et sted at 125ccm Mitaka sylinderen er en reservesylinder for RS..
jeg har nemlig den, er en kompis som hadde samma sykkel som meg. han synes ikke han hadde sett det sto Mitaka på sylinderen hans.
nå: aprilia RS 125 2006 modell
x-sykkel Honda NSR 1998.
Originalsylinderen til RS er laget av Rotax og heter Gilardoni 2.
Mitaka sylinderen er en erstatningssylinder til RS hvis du skjærer org. sylinderen. Den har helt lik portmap, men er laget av et annet materiale om jeg ikke husker feil. Det har lite å si uansett, siden det kun er nicasilbelegget som er i kontakt med stempelet.
Alle jeg kjenner med slik sylinder har det gått bra med, så kan ikke skjønner hvorfor du kaller de for drit fullpower_rider? Har du noen dårlige erfaringer med disse sylinderene?
Kan love at, med mindre det er noe galt med Mitaka sylinderen din, så kommer du ikke til å merke forskjell.
Mitaka er helt like bra som org sylinderen, har både sett og prøvd det... Med likt oppsett dro min helt likt som en Mitaka før, når begge var med 28mm gasser. Testa på et treff ifjor.
Mads
jepp mads..
ike tal om jeg betaler for en sylinder.
viss jeg måtte ha gjort det hadde jeg godt inn for en GP sylinder, men jeg får jo den free, så da er det jo ikke noe problem. Han prøvde å lure meg eller hva jeg skal si, men det funka ikke så da får værse god sett på Rotax sylideren
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
And then on the eighth day, The Devil created the Aprilia RS 250 ; cause he was a bad ass, and had to get around town ... God secretly wished he had one.
jeg var innom MC-deler.no nå..
så de hadde den mitaka sylindern der..
så sto det
Det ""MÅ" brukes tomhangsdyse str # 85 og hoveddyse str # 125 eller # 130
hva er tomgangsdysa på forgassern?
å hvorfor sier de at man må bruke så stor hoveddyse, å jeg tror de mener når sykkern er orginal å.
må jeg kanskje gå opp til 140 dyse eller noe da kanskje, jeg kjører med 130 nå. å sykkern går som orgianlt. bare mye bedre bånndrag, men ikke noe toppdrag