Sitter å river meg i håret i disse dager, får ikke start på sykkelen og tror jeg snart blir gal..
Jeg har hatt litt trøbbel tidligere som jeg ordnet opp her om dagen (byttet eksosventil, 155>135 dyse, samt ny BR10EG plugg.. Vel sykkelen startet omtrent ved første forsøk og jeg ble en glad gutt
Jeg skulle ut og teste litt, motoren var god og varm etter å ha stått en del minutter på tomgang.
Jeg drar ut et par gir etter jeg har kjørt et par hundre meter, plutselig dauer motoren.. jeg bare øhh?
Skrur på reservetanken og lar den stå å komme seg litt, får start og alt er greit igjen.. 200meter oppi gata napper jeg gassen opp og ned og kliner til for å få den på hjulet, det gikk ikke særlig bra og rett etter daua motoren ut.. begynnte på å lure på om jeg hadde skjært den eller noe?
står der og kåler i en 5min for å få start men ingen ting :/
ender opp med at jeg dytter det veldig dråget den lange kilometeren hjem
Bytta plugg etter noen dager og prøvde igjen.. trykka masse på starteren, kødda litt med choken (bruker den aldri), og bare prøver å prøver...
Skrur ut pluggen setter den i hetta og legger den inntil topplokket og trykker på starteren for å se etter gnist, for sykkelen ville bare ikke tenne!
Ingenting, så helt random ser jeg at kill switchen er på :/ tror jeg kom borti den når jeg tok den på hjulet...
Setter den i vanlig posisjon uten hell, prøver og prøver og prøver atter en gang å få start på den men uten hell... batteriet begynner å bli flatt osv..
Så jeg bestemmer meg for å trillstarte den i en veldig bakke i nærheten.. gang på gang... men den tenner ikke!
Og dette er etter jeg har sett at pluggen gir gnist!
Måtte trille den opp bakken etterpå.. ikke å anbefale for andre latsabber, tungt arbeid:P kjente det godt bak i legga for å si det sånn
What to do, what to do?