Jeg har kun kjørt 5-6 mil med den siden jeg kjøpte denne brukt hos en forhandler(ikke aprilia), jeg har varmet den opp til minst 40 grader før jeg i det heletatt har begynt å kjøre og selvfølgelig ikke over 6000 før den har nådd stabil temperatur! Lurer på å slenge på dekselet og sette den hos de jeg kjøpte den på deres regning.
en annen ting er med den gir mekanismen...når jeg tokk av dekselet nå så såg jeg i den haynes boka jeg har at det ligger noen skiver innpå det staget i motoren mellom den største fjøra på girmakanismen, altså den største av de. skal det da være skiver der?
slik såg det ut når jeg hadde tatt av dekselet og clutchen..:

Fikk også høre en annen lyd...dette var når jeg snurret på staget/akslingen som clutchen ligger på... det hørtes nesten ut som et lager eller noe sånt var ødelagt for lyden kom med jevne mellomrom når jeg snurret...må da mest sannsynligvis klyve jeg da en motor som jeg har kjørt i 5-6 mil! har på følelsen av at de har holdt igjenn innformasjon om sykkelen

når jeg snurret på denne sakte irundt traff den på en måte ett hakk..dette er i fri. Hva tror dere dette kan være?
De som kan hjelpe meg med noe er engler