Det måtte jo skje...Dro å henta en kompis i kveld for vi skulle å bowle og på tur dit mista jeg plutselig hovedlyset, jaja tenkte jeg å kjørt til bowlingen uten å tenke over det. Etter bowlingen måtte jeg kjøre han hjem og flere blinket til meg og jeg viste selvfølgelig hvorfor men tanken på å stoppe å sette sykkelen på en plass hvor jeg kjenner ingen for å se vente på å bli hentet når det høljeregnet ute var ikke fristende så jeg tok sjansen på å komme meg hjem. Jeg var halveis på tur hjem (rett før sentrum) da jeg møtte en politibil, jeg så han blinket for å snu så jeg kjørte greit å enkelt til siden siden jeg viste det var meg de var ute etter. I utgangspunktet var det lyset jeg ble stopet for men han så at jeg også manglet speedometer(hele klokka altså) som egentlig er det værste for den har jeg ikke. Han sa som så at hvis jeg fikset det innen 2-3 dager skulle jeg få beholde lappen og slippe anmeldelse og bot. Hvorvidt de truslene er realistisk vet jeg ikke for kjenner ikke rettighetene mine helt der så innspill mottas med takk der og! MEN hele poenget er at jeg trenger en speedometer klokke som passer til waieren på en suzuki gs 125 1997. Den delen av waieren som skal festes på speedometeret ser slik ut:

Dette haster litt som dere skjønner....skal ta kontakt med bla scanlink i morgen å høre om de kan ha men det er jo ikke sikkert.
Har du mulighet til å sjekke på jobben din inuf for eksempel?
Miste lappen for noe slikt forresten? Er det virkelig mulig?
På forhand takk!